Nordea asiakaskysely
Asiakaskyselyt – Nordea
Neljännesvuosittain sähköpostitse tehtävä kysely, jonka tarkoituksena on mitata asiakastyytyväisyyttä ja asiakkaiden käsityksiä Nordeasta.
Asiakkaan tunteminen – miksi pankki kysyy? – Nordea
Muutamia asioita kysymme kuitenkin muista syistä. Nordea on yksi Euroopan suurimmista pankeista ja haluamme kantaa yhteiskunnallisen vastuumme.
Kerro kokemuksesi palvelustamme – lähetä meille palautetta
Tämän sivun kautta pääset antamaan palautetta tai tekemään valituksen. Tarvittaessa voit myös olla yhteydessä Nordean palveluasiamieheen, ulkoisiin …
Turvallisuus – Suojaudu huijausyrityksiltä – Nordea
Nordean nimissä liikkuvia huijauksia. Huomioithan, että kaikki liikkeellä olevat huijaukset eivät välttämättä näy listassa.
Asiakkaan tunteminen – Miksi pankki kysyy? – Nordea
Nordea on yksi Euroopan suurimmista pankeista ja haluaa kantaa yhteiskunnallisen vastuunsa. Pankkeja velvoittavat monet lait, joilla pyritään ehkäisemään …
Helppo asioida I Vinkit kesän pankkiasioihin – Nordea
Pankki käytössäsi silloin kun sinä haluat – sinä päätät pankin paikan. Mobiilipankissa voit tarkastella tilitapahtumia, siirtää rahaa, maksaa laskuja ja …
Usein kysyttyä – Nordea
Kysytyimmät kysymykset. Mihin asioihin minun tarvitsee varata aika? Useimmat pankkiasiat hoidat itse kätevästi verkko- ja mobiilipankissa.
Nordea Asiakaspalvelu
Verkkopankki. Verkkopankissa hoidat kaikki pankkiasiasi kätevästi yhdessä paikassa, tarvitset vain Internet-yhteyden. Kirjaudu palveluun Nordea ID – …
Nordea Suomi – Saitko meiltä pyynnön päivittää… – Facebook
Nordea Suomi, profile picture … NORDEA.FI. Asiakkaan tunteminen – miksi pankki kysyy? … lähetään kysely joko mobiili- tai verkkopankkiin.
Nordea asiakkan perustieto kysely – – Suomi24 Keskustelut
Nordea asiakkan perustieto kysely – – Suomi24 Keskustelut
Kevään aikana iso joukko Nordean asiakkaita saa täytettäväkseen sähköisen lomakkeen, kun he kirjautuvat verkkopankkiin. Lomakkeella kysytään pankkiasioi…
Keywords: nordea asiakaskysely